Com sol·licitar una absència
La sol·licitud d’absència s’utilitza per informar els responsables que no podràs assistir al centre educatiu. En casos imprevistos, pots registrar l’absència un cop hagi passat, però el recomanable és que ho facis al moment, ja que així els teus managers podran estar informats i trobar una substitució per a la